
Ontdek tijdens onze ontbijtsessie op woensdag 11 september hoe online klantomgevingen (serviceportals, klantportalen of ‘mijn’ omgevingen) jouw bedrijfsprocessen kunnen transformeren en tegelijkertijd de klanttevredenheid kunnen verhogen.
Wat je kunt verwachten:
- 24/7 klanttoegang: Klanten hebben altijd en overal toegang tot belangrijke documenten en de voortgang van hun projecten. Denk aan offertes, orderbevestigingen, facturen, handleidingen, tekeningen en reparatieverzoeken. Hierdoor kunnen klanten wereldwijd hun zaken regelen op één centrale online plek.
- Verhoogde productiviteit: Verminderde e-mailcommunicatie, minder fouten en geen dubbele invoer. Het automatiseren van processen via een online klantomgeving zorgt voor aanzienlijke tijdsbesparing en efficiëntie binnen jouw organisatie.
- Ervaringen uit de praktijk: Drie mkb-bedrijven delen hun ervaringen met het implementeren van een online klantomgeving. Leer van hun successen en uitdagingen en ontdek de voordelen die zij hebben ervaren voor zowel hun organisatie als hun klanten.
Keynote:
Maaike de Rover, Programma manager Digitalisation bij Huisman Equipment zal ons meenemen in haar verhaal over de ontwikkelingen van het de ‘Mijn Huisman’ omgeving. Vorig jaar was zij ook al te gast, ditmaal horen wij hoe het nu gaat, we zijn 1 jaar verder. Hoe groot is hun team nu? Welke lessen hebben zij geleerd? En welk advies zouden ze startende bedrijven geven?
Programma:
7:30 – 8:00 uur: Inloop en ontbijt
8:00 – 9:30 uur: Keynote en sprekers
9:30 – 10:00 uur: Netwerkmogelijkheden
Mis deze unieke gelegenheid niet. Meld je aan via de link!
Deze ontbijtsessie is onderdeel van de reeks ‘Digitalisering en circulariteit’ en wordt georganiseerd door NMT, Maritime Delta, Datawerf en Digitalzh.
In deze reeks staan ook nog gepland:
- 20 november – Circulaire Business modellen – locatie: Platform Zero (Rotterdam)
- 22 januari – Veiligheid en digitalisering